Events

LAPAC participates in the following Unicamp events: Unicamp Open Doors (UPA) and Science and Art during Holidays (CAF). The former occurs in September and is open to all high school students. The later happens in January and is restricted to registered students, all coming from public high schools in Campinas, who participate in research projects during the Summer. Besides those events, LAPAC organizes lectures, workshops and graduate, undergraduate and extension courses.

O LAPAC participa dos seguintes eventos da Unicamp: Unicamp de Portas Abertas (UPA) e Ciência e Arte nas Férias (CAF). O primeiro ocorre em setembro e é aberto a todos os alunos de segundo grau. O segundo ocorre em janeiro e é destinado exclusivamente aos alunos da rede pública estadual que se inscrevem no programa para desenvolver pesquisas na Unicamp durante o verão. Além disso, o LAPAC organiza palestras, workshops e disciplinas de graduaçã, pós-graduação e extensão.